DOSTOP DO BREZPLAČNIH VIDEO VSEBIN

Kako obnoviti svoje poporodno telo varno, zdravo in učinkovito v udobju svojega doma.

Si pripravljena obnoviti svoje poporodno telo?

Vpiši svoje ime in email in prejela boš dostop do prvega videa.

VIDEO #1

TELESNA DRŽA IN GIBALNI VZORCI ČEZ VAŠ VSAKDAN 



VIDEO #2

MEDENIČNO DNO OZIROMA KAJ SE DOGAJA TAM SPODAJ

VIDEO #3

VSE KAR MORATE VEDETI O DIASTAZI IN ZMANJŠANJU TREBUHA

VIDEO #4

KAKO SE KOT MAMI PLUS BOLJE ORGANIZIRATI

Kaj boš odkrila v teh 4. posnetkih

  • Kaj je pomembno pri obnavljanju poporodnega telesa
  • Kako pri obnovi pomaga telesna drža (in katere so najpogostejše napake)
  • Kako dvigujemo in nosimo otroka brez bolečin
  • Kako najdemo svoj pas moči in odpravimo bolečine v hrbtenici
  • Kako okrepimo mišice medeničnega dna in premagamo uhajanje
  • Kaj je to diastaza oziroma razmik trebušnih mišic in kako si jo izmerimo
  • Kako ustvariti popoln urnik in postati mami plus

Komu je ta video serija namenjena?

  • Mami, ki je pravkar rodila.
  • Mami, ki je rodila že pred več kot 10-timi leti, a vseeno ve, da je dovolj težav s trebuhom, hrbtom in uhanjenjem.
  • Mami, ki je rodila naravno, s carskim rezom ali pa mami, ki je imala težji porod z raztrganjem presredka.
  • Mami, ki je že slišala ogromno stvari, a ne ve kje začeti.
  • Mami, ki enostavno nima časa, ker živi življenje – tako kot vse me mame.

Izkušnje drugih

Za program nisem vedela, a mi ga je priporočila prijateljica. Povedala mi je, da ga izvaja njena prijateljica Andreja, ki se dolga leta ukvarja z vadbami za telo, zato sem si mislila, da bo sigurno nekaj vedela o tem, kar počne. Po njemu veliko bolj pazim, kako hodim ob vozičku, veliko bolj se zavedam pomena vaj za mišice medeničnega dna in jih tudi redno izvajam. Pri tem se mi zdi, da sem uspešna, saj nimam več nobenih težav. Pri tebi mi je všeč profesionalnost, ki jo premoreš kot vaditeljica, ustrezne in koristne vaje. Pri tebi pa so mi všeč tvoja pozitivna energija, nasmejanost, dostopnost, sproščenost in tam pa tam tudi kakšen odličen recept.

Nataša Visočnik
Filozofska fakulteta, Univerza v Ljubljani

Glede začetka programa nisem imela NOBENIH pomislekov, ker sem vedela da obvladaš. Vaje za mišice medeničnega dna, dihanje, vozičkanje in pravilna drža je postalo tudi del vsakdana. Pri tebi mi je všeč to, da se vsaki posebej posvetiš, paziš, da vadbo izvajamo pravilno. Pokazes in narediš ustrezno težavnost za vsako individualno. Definitivno je to ustrezna vadba v poporodnem obdobju s tabo in s tvojim programom za vsak dan. Priporočam vadbo pri tebi vsaki mamici, ki želi biti zdrava, pozitivna in polna energije.

Violeta Husu 
Učiteljica razrednega pouka

Z obiskom omenjene vadbe sem izboljšala svojo kondicijo in moč kar mi je olajšalo vsakodnevne aktivnosti (npr. prenašanje otročka v lupinici ter vseh ostalih rekvizitov večkrat dnevno po stopnicah), okrepila svoje hrbtne in ostale mišice ter se naučila, katere vaje koristijo ali škodujejo mojemu telesu v poporodnem obdobju. Tudi sprehodi z vozičkom so postali drugačni, ko sem se naučila pravilno uporabljati določene mišice. Pred vpisom na vadbo sem se sicer bala, kako bom vse to fizično zmogla, saj v nosečnosti in tudi prej nisem bila kaj preveč gibalno aktivna. Sprehodi in kakšen pohod na manjši hrib so predstavljali višek mojega športnega udejstvovanja. Pa vendar sem se med vadbo super počutila, saj predhodne rekreativne izkušnje niso potrebne, vaje so prilagojene izključno mamicam po porodu, ko je njihovo telo v popolnoma drugačnem stanju in potrebno določenih pazljivosti, doma predvsem in ne samo na vadbi….in o vsem tem nas je Andreja skrbno poučila.Andrejo priporočam vsem mamicam, ki želijo narediti nekaj zase in s tem omogočiti kvalitetnejše življenje sebi in svoji družini.

Tjaša Brajdih 

Si pripravljena obnoviti svoje poporodno telo?